Wednesday, December 26, 2007

RINDU by NUR FATIMA

saban hari ku menunggu
suara itu, panggilan mu yang ku rindudari
lembut bicara
tenangkan jiwa ku ini
lalu ku dibuai syahdu

rindu ku padamu
seluas langit nan biru
rindu yang ku rasa di kalbu
jangan lah sayang
tidak pasti jawapanmu

yang aku dambakan
terus ada disamping mu
yang aku dambakan
terus dalam pelukan mu
yang aku dambakan
biar selamanya begini
belum mahu jaga lagi
dari mimpi indah ini

menantimu

bayu sampaikan kasihku
kerana hati
tak mampu bertahan lagi
aku cinta kepada mu
segala menjadi indah
pabila kita bertemu

rindu ku padamu
seluas langit nan biru
rindu yang ku rasa di kalbu
jangan lah sayang
tidak pasti jawapan mu

yang aku dambakan
terus ada disampingmu
yang aku dambakan
terus dalam pelukan mu
yang aku dambakan
biar selamanya begini
belum mahu jaga lagi
dari mimpi indah ini
menantimu...

bridge
Sentuhan mu melenyapkan
segalanya luka lalu
Sentuhan nan indah itu
memberikan cahaya jiwa buat ku
Ku mau dikau di sisi
Segalanya tuk' dirimu
Kasih ku terus bersama
kan bersemi selamanya….

I LOVE this SONG..huhhu!!

2 comments:

mzn said...

Ehem2 lagu untuk sapa ni ah...and nama aunty tu minta dibetulkan...ZURAINI :)dan kalau buli jangan la letak "aunty" macam "kertu" pula :-P

Unknown said...

hahah...!!mau muda ahhh.. x kan la mau tulis ZURAINI ja..